Pár slov úvodem

Ahoj Ušáčci!

Vy, kteří mě znáte z ig jako Bunny the Reader jistě víte, jak dlouho již mluvím o blogu. Po roce působení na jedné platformě jsem se rozhodla, že je konečně čas se pokusit o rozšíření. Ráda bych ke knihám dávala trošku delší recenze a k tomu není ig moc uzpůsoben. Nechci slibovat, jak často něco bude, jelikož ani nevím, jak mi to blogováni vlastně půjde a hlavně, jestli mě bude bavit.


Pro ty, kteří mě neznají. Jsem třiadvacetiletá knihomolka, která v knihách nachází únik a odpočinek od reality. Obrovský vztah jsem si vypěstovala hlavně během střední školy, kdy jsem na tajňáka četla pod lavicí. Mezi své nejmilejší žánry řadím young adult a fantasy. V podstatě přečtu vše. Co mi moc neříká, je romantika. Oblíbených knih a autorů mám jako každý hromadu, namátkově mohu jmenovat klasicky Harry Potter, knižní světy S. J. Maas, L. Bardugo a sérii Nikdynoc.

(obrázek pochází od @sol.cte/ @maluvkynadzlato)

Bunny the Reader si říkám z toho důvodu, že mám doma již pátým rokem zakrslého králíka Chundeláče a samozřejmě miluji králíky.
Krom čtení jsem taky seriálový a herní maniak. Prostě geek a nerd v jednom.


Mimo recenze na knihy bych občas články ráda obohatila o minireporty z akcí, které budou s literaturou spjaty, jelikož je to taky určitá část ze života knihomolů.

Komentáře

Oblíbené příspěvky