Wolverine: Zrození

Komiks zaslán v rámci spolupráce s @crew_komiks, moc děkuji 🖤


Wolverine byl můj favorit už z dob Jetix animáku X-Men, kde měl svoji typickou žlutou kombinézku. Líbilo se mi, že má vlastní hlavu, s ničím se neštve a teamwork mu taky moc neříká. Takový ten ne úplně kladný hrdina, který si vás hned získá.


Co vlastně o Loganovi víme? Jeho kostra byla v rámci Projektu X zpevněna adamantiem, nepamatuje si svoji minulost, má skvělé uzdravovací schopnosti.. Proč tomu tak je? Přesně tohle a mnohem více odpovědí odhaluje právě Origin.


Věřím, že hodně ultra fanoušků z něj nadšení nebudou, jelikož Logan je hrdina, který je známý právě tou tajemnou minulostí. Já osobně jsem za Origin ráda, jelikož oceňuji trošku ohlédnutí za tím, čím si dané postavy prošly a jak se z nich stalo to, čím jsou teď.


Samou akci určitě nečekejte, úvod se vyvíjí dost normálním způsobem. V rámci možností, samozřejmě. Později se dozvíme, jak přesně se projevily Jamesovy schopnosti a jak přišel ke svému jménu. Scény v divočině jsou nejvíc boží!
Co mi trošku vadilo, byl vybraný font na text, jelikož se mi místy četl trošku špatně.
Obrovské plus je ale za bonusové materiály na konci svazku, ohlédnutí do zákulisí je vždycky super.


Jestli chcete s něčím začít od začátku, Originy jsou určitě vždy dobrá volba.

Hodnocení: 4.5/5

Odkaz na knihu

Komentáře

  1. A takhle se zrodila legenda... :) Wolverina naprosto miluju. Jedna z nejlepších fikčních postav vůbec a se Spideym asi i nejlepší postava z Marvel universe. Český překlad Originu jsem tedy v ruce ještě neměl, každopádně tuhle minisérii z roku 2001 dobře znám. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky