Umbrella Academy: Apokalyptická suita

Velké poděkování za zaslání patří @crew_komiks.


Deštníková akademie (pardon, já prostě musela), dostala dost velký hype díky Netflix adaptaci a ruku na srdce, jinak bych se k ní také nedostala. Pravda, že seriál jsem dlouho odkládala a měla problém se zakoukat. Upřímně jsem to zvládla až spolu s vydáním druhé série a nelituji.
Komiks se dost drží právě první série, i když zápletka je zde jiná a nějaké rozdíly lze také najít. Upřímně mi linka s Vanyou v komiksu přijde lepší, leč méně propracovaná. Mrzí mě, že Klaus v seriálu ztratil jednu svoji schopnost a hrozně se mi líbí užívání převážně přezdívek v komiksu.


Děj rychle běží a člověk ani neví, jak těch šest kapitol během pár minut přečte. Hrozná nevýhoda komiksů. Kresba byla skvělá, na některých návrzích se podílel i sám Gerard, díky čemuž v komiksu máme ještě více z něj.


Určitě nečekejte převyprávění děje, ale i tak předloha nezklame ani čistě serialové fanoušky.

Možná mi to přišlo trošku uspěchané, ale chápu, že je těžké nacpat tolik děje na minimum stran a obrázků.


A víte co? Miluju Klause. V seriálu, i komiksu.

Hodnocení: 4/5

Komentáře

Oblíbené příspěvky