Comic - Con Prague 2020

Ahoj Ušáčci!

Tak za sebou máme první český Comic - Con. Ze začátku jsem k němu byla dost skeptická, jelikož zveřejňování hostů na poslední chvíli, strašně dlouho nebyl žádný program.. Zpočátku mě to vůbec nelákalo. Herci zde byli spíše staršího rázu, ale je jasné, že na první ročník nemůžeme čekat někoho, jako je třeba Robert Downey Jr. I tak si myslím, že hvězdné obsazení nebylo úplně špatné, pokud je někdo fanouškem právě těch starších věci. Uvidíme, co se nám poštěstí příští rok.


Samotná akce byla na dobře dostupném místě, takže člověk nemusel bloudit a hledat. Věc, která mě dost zarazila, byla placená šatna za 50 Kč. Jasně, říkáte si, že to není moc, ale pro někoho, kdo má mikinu a bundu, je to už 100 Kč navíc za ten den. Alespoň nebyly nikde moc fronty, pokud nepočítám například podpisy a přednášky hlavních hostů. Třeba na jídlo nebo ke stánku jste se dostali úplně v pohodě. Na stáncích byli vždy příjemní a ochotní. Trošku mě mrzí, že merch zde byl takový dost basic, takže prostě to, co si běžně koupíte na netu.

Od VIP lístků jsem očekávala nějaký super boom, ale krom přednosti ve frontách jsem asi jiný klad nenašla. Pokud na CC pojedete vyloženě na přednášky a podpisy s foto, asi se vám to vyplatí, jinak si vystačíte i s klasickou.


Radost jsem měla i z toho, že zde bylo plno artistů, takže je určitě můžete taky podpořit!

Autoři z Humbook Stage mohli některým přijít jako známá parta, ale já osobně z nich měla radost, jelikož Kaziměsty jsem nedávno dočetla a s Theem jsme se bohužel minuli na minulém Humbooku.
Asi jediná přednáška, které jsem se zúčastnila, jelikož na přednášky moc nejsem, byla právě ta jejich a týkala se budování fantasy světů. Líbilo se mi, že rozdali i pár tipů pro začínající autory.

Já osobně jsem si zaplatila pouze za podpis pana Bjelaca, jelikož k nikomu jinému z pozvaných tak obrovský vztah nemám, jako k HP castu. Byl neskutečně příjemný, zapózoval mi s knihou a prohodil i pár slov. Přemýšlela jsem i nad zaplacením fotky, ale pro mě osobně má asi větší cenu ten podpis v knize, než fotka.

Ve finále vlastně akce na první ročník vůbec špatná nebyla. Samozřejmě, že je zde prostor na zlepšení, ale je třeba přihlížet na fakt, že jsme měli první ročník. Jídlo bylo super a člověk se i najedl, i když druhý trochu nepochopitelný fakt, že nesmíte dovnitř s pitím a musíte si ho koupit až na místě. Stejně jako, když dva dny vás pouští dovnitř s deodorantem a třetí den vám řeknou, že to vlastně nejde. Doufám, že organizátoři se na podobné maličkosti do příště zaměří, stejně jako nějaké místo na sezení u jídelní zóny, protože stát u jídla není úplně cool.

Komentáře

Oblíbené příspěvky