Živí mrtví 2: Míle a míle

Kniha v rámci spolupráce od @crew_komiks. Děkuji!


Druhý díl byla docela emocionální horská dráha. Líbí se mi, jak autor nevsází čistě jen na zombie a masakry, ale dává nám hodně nahlédnout na životy postav a jejich pocity. Autor si dobře pohrává s myšlenkou, co takové obrovské stresové vypětí s člověkem udělá.


Tak trošku jsem čekala, že vždy jeden komiks bude třeba pár sérií, když komiks sloužil jako předloha, ale jsem docela překvapená, že děj plyne o dost rychleji. Autor se vůbec nebojí akce, hrdinové nemají pomalu chvilku klidu a stále musí být v pohybu.


Postava, kterou jsem si díky seriálu dost oblíbila a v komiksu mi chybí, je Daryl Dixon. Celkově jsem si moc v předloze ještě nenašla postavu, která by ke mně nějak přirostla, jelikož žádná postava není vyloženě napsaná tak, aby vás štvala, což v seriálu je hlavně Lori a Andrea.

Hodnocení: 5/5
Odkaz na knihu

Komentáře

Oblíbené příspěvky