Proti přírodě: Probuzení

Za tuhle zvrácenou roztomilost v rámci spolupráce moc děkuji @crew_komiks


Proti přírodě mě zaujalo na první pohled svým námětem. Autorka pojala svět ve stylu farmy zvířat, kde všichni musí dodržovat zákony země pod výhrůžkou trestu smrti.


Hlavní hrdinka je hrozně sympatická a já se nemohla ubránit rozplývání se nad tím, jak je komiks roztomilý svou kresbou a růžovými detaily. Upozorňuji mladší čtenáře, že věkově je i přes to komiks určitě 18+.


Trošku jsem se ztrácela v ději, jelikož z ničeho nic dostaneme spoustu informací, které jsem najednou musela zpracovat.
Scény ve snech měly skvělou mystickou atmosféru a celkově se mi zapojení příběhu z mytologie líbí.


Komiks se zabývá tématy, které jsou dle mého i současný problém - zákaz vztahu mezi stejným pohlavím a mezi jinými druhy zvířat. Zde to sice máme zasazeno do svým způsobem pohádky, ale setkáváme se s tím i v reálném světě.
Vzhledem k akci mi děj hrozně rychle utíkal a jsem zvědavá, co autorka chystá v další části.


Hodnocení: 4/5

Komentáře

Oblíbené příspěvky