Smršť

V rámci spolupráce moc děkuji týmu @kosmas.cz za zaslání.


Už dlouho jsem chtěla vyzkoušet něco z kategorie hororu a thrilleru. Karika je dle recenzí skvělý spisovatel a jeho nově vydána kniha mě nalákala na vyzkoušení.
Při prvním pohledu mě dost zaujalo, jak tenká kniha je, má necelých 200 stránek a to ji dle mého i uškodilo. Začátek se mi trošku táhl a byl spíše pro seznámení s postavami a krajinou, kde se příběh odehrává. Sledovat dobrodružství hlavního hrdiny a hledání pravdy spolu s ním mě bavilo.

Od půlky knihy mi přišlo, že autor už už chtěl vyvolat nějakou tu větší akci a začalo se to rychle nabalovat, jako sněhová koule. Atmosféru vytvořil skvělou, ale ten spěch se mi vůbec nelíbil a dle mého to autor mohl více natáhnout a napětí ve čtenáři ještě podpořit.

Ve finále to pro mě bylo tak půl na půl. Kniha mě bavila, ale nijak nakonec nepřekvapila a konec mi přišel dost zmatený. Bylo zde časté filozofování a hlavni hrdina se často zamýšlel nad čísly a jejich funkcí, což mi k atmosféře knihy moc nepřidalo. Místo toho mohl autor více rozvádět myšlenku uměle vytvořeného strachu, která byla naopak skvělá.

Hodnocení: 3/5

Komentáře

Oblíbené příspěvky