Stranger Things: Šílená Max

Za poskytnutí knihy v rámci spolupráce moc děkuji týmu @kosmas.cz


Knihu doporučuji spíše lidem, kteří viděli seriál, jelikož neznalci seriálu by mohli dost plavat. Je to v podstatě převyprávění druhé řady z pohledu Max, která je v Hawkinsu nová. Fanouškům to nic moc nepřinese. Já si o historii Max ráda něco přečetla, dost vyhrocené jsou tady hlavně rodinné vztahy. V knize mi Max byla dokonce více sympatická, než v seriálu. Naopak můj oblíbenec Billy nějak dostal v knize ubráno a byl napsaný jako ještě větší hajzl.


Ráda jsem si děj seriálu takhle zopakovala a připomněla, jelikož dost věcí se mi z hlavy vytratilo.

Podle mě knize hrozně ublížila délka, jelikož mi to přišlo moc uspěchané. Autorka to klidně mohla natáhnout na vice stránek a děj hezky protáhnout.

Ve finále vás kniha nezklame, ale stejně tak nic nepřinese. Tudíž skvělý průměr na připomenutí a vzpomínání, ale pro znalce seriálu nic nového nebo překvapivého.

Hodnocení: 3/5

Komentáře

Oblíbené příspěvky