Feromon: Cítí tě

Za poskytnutí výtisku v rámci spolupráce moc děkuji @kate_valter a týmu @knihydobrovsky.


V knize se prolínají dvě linie - budoucnost a současnost. Myslela jsem si, že mě to bude při čtení rušit, jelikož moc nemám ráda časové skoky, ale překvapivě děj hezky plynul a já se přistihla, že pomalu hádám, co se stane v další části. Obě časové osy měly sympatické hrdiny, ke kterým si rychle vypěstujete vztah. Je tady ovšem jedna věc, kterou bych autorům vytkla. Já vím, že je to sci-fi a ty bývají přehnané. Nemyslím si ale, že některé věci v knize by opravdu byly možné pro šestnáctileté hrdiny. Můj poznatek.

Děj utíkal hezky a akce opravdu nechybí, vlastně je ji kniha plná a díky tomu čtení rychle ubývá.

Plot twist knihy mě dost překvapil. Víte, on ten příběh je na začátku fakt jen lehce nastíněný a vy prostě jen hádáte, co se to vlastně v tom světě děje a realita mě dost překvapila. Musím uznat, že tohle duo umí vytvořit skvělou atmosféru.

Jako příjemný bonus má kniha naprosto fenomenální obálku!

Hodnocení: 4/5

Komentáře

Oblíbené příspěvky