Balada o ptácích a hadech

Obrovské díky na začátek patří @humbook a @nakladatelstvi_fragment, díky kterým jsem si knihu mohla přečíst v předstihu!


Návrat do světa Hunger Games? Ano, prosím.

Tahle 500 stránková jízda doslova utíká pod prsty. Příběh mladého Snowa je něco, co jsem ani nevěděla, že potřebuju. Pohled na Kapitol, jakožto na město centra zla a bídy pro Kraje. Mysleli jste si, že je zde život růžový a sluníčkový? Ha, jasně. Mladý Coriolanus vás přesvědčí o opaku. Jako chudý chlapec si musí udržet své místo na výsluní a to, přátelé, není jen tak. Již z mládí je jeho život postaven na lži a intrikování.


Část v akademii mě hrozně bavila, stejně, jako průběh her z pohledu trenéra. Nabízí to úplně nový nadhled, jako například zákulisí her a různé úpravy, které tvoří hry tak, jak je známe nyní.

Na každé postavě je skvělé, že má jedinečný charakter a jde vidět, jak jsou odlišní na základě výchovy, která se jim dostala. Celkově kniha dost ukazuje, jak výchova rodiny i okolí mění charakter.
Trošku mě zklamalo, že průběh her nebyl tak brutální, ale i tak se dočkáme dost krve, vražd a hlavně intrik. Práva zábava začne po hrách, jejíž konec přinese nečekaný zvrat.


Já vlastně do poslední chvíle pořádně nevěděla, co sama autorka zamýšlí, tudíž jsem koncem byla hodně překvapená. Do poslední stránky mě udržovala v napětí a já fakt hltala každé slovo.

Na závěr vám jen řeknu, že se ani nedivím, proč je Snow takový bezcitný parchant. Chápu, jaké události ho k tomu vedly a proč se z něj stalo monstrum. Myslím, že svým způsobem ho teď mám i ráda, když znám jeho backstory.

Hodnocení: 5/5

Komentáře

Oblíbené příspěvky