Harleen

Komiks v rámci spolupráce s @crew_komiks, velice děkuji za zaslání!


Jakmile jsem viděla, že bude Harleen vycházet, můj level nadšení byl instantně na miliónu. Harley je láska a moje nejoblíbenější anti - hero.

Komiks je svým způsobem takový origin, jak se z Harleen stala Harley. Pojednává o její kariéře psycholožky a následnému setkání s panem J. Přijde mi, že o vzniku Harley koluje strašně moc verzí, jak si ji každý stvořil k obrazu svému.


Tento origin mi přijde dost věrohodný, jelikož víme, že Joker je skvělý manipulátor, který ví, jak docílit svého. Před návštěvou samotného Jokera se zde setkáme i s dalšími Gotham villains, jako je například všemi oblíbená Poison Ivy, Bane, Riddler, Killer Croc, Mr. Feeze nebo Mad Hatter. Navíc zde máme i vznik Two Face. Záporáků je zde tedy opravdu dost a my máme možnost trošku nahlédnout, co se jim odehrává v hlavě. Kniha v tomto případě spojuje moje dvě nejoblíbenější věci - náhled do mysli psychopata. 


Není vynechám ani Batman, se kterým se naše doktorka párkrát setká v rámci napravení pokroucených myslí. Myslím, že sám Bruce ke vzniku Harley svou troškou přispěl.


Postupný vývoj nejznámějšího toxického a násilného vztahu je vyobrazen pomalu, vidíme častý náhled na to, co se Harleen odehrává v hlavě, jak fungují její myšlenkové pochody. Příběh je protínán různými sny, jak manipulace pana J funguje na Harleenin mozek a postupně ji tvoří k obrazu svému.


Kresba je naprosto dechberoucí, stejně jako postupné rozdělení knihy na tři, kde každá má určitou fázi vývoje. Jde poznat, že autor měl origin dobře promyšlený.

Pokud jste skalní fanoušek, který origin této dvojice zná, nečekejte, že se dozvíte něco nového. Můžu vám ale zaručit, že i jako fanoušci si tenhle komiks fakt užijete a rádi si jím budete donekonečna listovat a obdivovat, co autor stvořil. Doufám, že se k téhle dvojici ještě vrátí a nebo nám bude přinášet originy dalších záporáků. 

Hodnocení: 5/5
Odkaz na knihu

Komentáře

Oblíbené příspěvky